להרוויח ממטבעות דיגיטליים

אין לכם עדיין מטבעות קריפטו? בואו להרוויח מזה כסף

עשרות סיפורי הצלחה כבר סופרו על אנשי ה-YouTube שהפכו יצירתיות וידע בצילום לכסף גדול. אז איך זה שניתן לקחת מצלמה או סלולרי, לצלם סרטון, לעלות לאינטרנט ולהרוויח אלפי דולרים מהבית? במדריך מפורט זה תלמדו כיצד מתחילים להרוויח כסף מצפיות ב-YouTube וכמה זה כדאי.

כמה כסף אפשר להרוויח?

לא מדובר במדע מדויק אבל בעלי ערוצים גדולים ביוטיוב מדווחים על רווח ממוצע של 1.5 דולרים לאלף צפיות. זה אומר שלמיליון צפיות תוכלו לצפות להרוויח 1500 דולרים (5250-6000 שקלים חדשים). במקרים רבים בחוץ לארץ משתמשים שמגיעים לכמות צפיות גדולה מקבלים הצעות לחוזי פרסום מחברות.

העלאת סרטונים
נסו להעלות סרטונים באיכות גבוהה שאינם ארוכים ושיעניינו צופים שמגיעים אל הסרטון. נסו להפוך את כל סרטון לטוב מקודמו: השתמשו במצלמה טובה יותר, העזרו בתוכנות עריכה, יישמו הערות מהצופים, השתמשו בחצובה ועוד.

אם תקפידו על העלאת תוכן באופן קבוע, תוכלו להחזיק קהל מתמיד ולקבל בסיס צפיות לסרטונים הבאים שתעלו. השתמשו במילות מפתח שמתארות את התוכן ותיאורים פיקנטיים שמושכים את העין וגורמים לגולשים לבחור בסרטון שלכם.

להרוויח כסף מהסרטונים שלכם
כדי להתחיל להרוויח כסף מהודיאו שלכם ביוטיוב, תצטרכו לאשר את שיטת הפקת הרווחים של גוגל אדסנס. תצטרכו לאפשר ליוטיוב למקם מודעות וידיאו וטקסט בתוך הוידיאו שלכם. לאחר העלאת הסרטון ליוטיוב יש להכנס למנהל הסרטונים ולבדוק שהסימן $ מופעל (בתמונה: $ מופעל בצבע ירוק).

שיווק הסרטונים
לאחר שהסרטון שלכם באוויר הגיע הזמן לעבוד על שיווק ברחבי הרשת. פתחו בלוג או אתר ופרסמו את הסרטון, השתמשו ברשתות חברתיות להפצת הסרטון, פורומים וכל דרך יצירתית שניתן להפוך את הסרטון שלכם ויראלי.

טיפים ואזהרות:

  • ודאו להוסיף תגים בהעלאת הסרטון שלכם.
  • הקפידו לעלות תוכן באופן קבוע - משהו צריך לתפוס בסוף.
  • שתפו את הסרטון שלכם ברשתות חברתיות כמו: פייסבוק, טוויטר וכו.
  • הקפידו על זכויות יוצרים! העלו קטעי וידיאו שצילמתם בעצמכם בלבד. שימו לב לשמור על זכויות יוצרים במוזיקת רקע.

שיהיה בהצלחה!

אולי יעניין אותך גם: