רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים לקבל עדכונים ודרכים חדשות להרוויח כסף? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:

פייסבוק / אינסטגרם / טלגרם / טוויטר

שבוע טוב לכולם!
הוספתי לאתר מספר אפשרויות חדשות שיעזרו לכם הגולשים ללמוד על נושא הכסף באינטרנט יותר.

5 המומלצים:

בצד השמאלי של דף הבית של האתר, הוספתי את 5 האתרים המומלצים ביותר להרשמה ברגע זה, כך תוכלו לדעת איזה אתרים הכי חמים באותה תקופה ואיזה כבר לא. החלטתי לנסות שוב ב- NeoBux, סיבת החסימה שלהם הייתה באמת נכונה ולכן הוספנו אותם לטבלה. רשימת המומלצים תתעדכן כל זמן מה (כולל סכומי הכסף).

מילון מונחים:

בקטגוריית מילון מונחים אמורים להופיע כל המונחים והמושגים שקשורים לנושא הכסף באינטרנט. דוגמאות לכמה מונחים קיימים: CPC ו-CPM. רק אתמול התחלתי להוסיף מונחים וזה בנתיים מה שהוספתי, אם יש לכם הצעות למונחים נוספים, אשמח אם תעדכנו אותי בצור קשר.

סיקורים חדשים:

בשבוע האחרון הוספתי סיקורים חדשים:

סקינדו - סקינדו מאפשר לבעלי אתרים להציב ולסנן פרסומות על פי תאימות לקהל היעד באתרך ומאפשרת לבחור לפי איזה שיטה תרצו להרוויח כסף.
ClickOn - תוכנית שותפים המאפשרת להציג פרסומות באתרי אינטרנט, רשימות תפוצה, מנועי חיפוש, בלוגים וכדומה ועל כך להרוויח כסף. את הפרסומות בעל האתר בוחר מתוך רשימת הקפמיינים שבאתר.
פייפל PayPal- פייפל הוא אתר מסחר אלקטרוני המאפשר העברה וקבלה של כספים דרך הרשת.
Smowtion - היא חברה שזכתה לכינוי "המתחרה" של גוגל אדסנס, החברה משלמת כסף לבעלי אתרים עבור הקלקות.

דף חדש בפייסבוק:

פתחתי דף בשם כסף באינטרנט במקום הדף הקודם בשם kesefnet, שפייסבוק לא איפשר להחליף לו את השם, כל הכתבות החדשות, העדכונים, ההוכחות תשלום והאתרים החדשים (כולל הבלוג) יתעדכנו שם ותוכלו לקבל את זה ישר לפייסבוק שלכם. תוכלו גם להגיב על כתבות חדשות.