רוצים לקבל קופון הנחה לרכישות באתר ביננס (באנגלית: Binance)? באמצעות הרשמה דרך הקישור כאן, תוכלו לקבל 5 אחוז הנחה על עמלות רכישת מטבעות קריפטו דרך האתר.

קרא עוד...

עשור לאתר כסף-נט, פרויקט שנועד לחקור את נושא הכסף באינטרנט בארץ ובעולם. זמן מצויין להיזכר בלוגואים מ-2007 ועד היום.

קרא עוד...

מה הסיפור של כל השלטים הכחולים האלה שמופיעים בפייסבוק עם הכיתוב "You should be here"? האנשים האלה הם מנויים בחברה בשם WorldVentures.

קרא עוד...

נראה שבכל מה שקשור לכסף, כולם מחפשים את הדרך הקלה ביותר. מי לא היה מעדיף לעבוד מעט ולעשות את הכסף בקלות? אין פלא שחיפוש בגוגל של "כסף קל באינטרנט" יניב מאות קורסים, תוכניות, אתרים ופורומים שמציעים לכם את הדרך הסודית אל העושר במאמץ מינימלי.

קרא עוד...

במאמר זה נגלה לכם על הסוד הנחשף של עולמו המופלא של הכסף באינטרנט... תוכלו ללמוד כיצד להרוויח 8,000$ בחודש באופן פסיבי, תוכלו לבנות את הבית שתמיד רציתם ולרכוש את הBMW שתמיד חלמתם עליה. בעוד מספר שורות נגלה לכם את הסוד שאף אחד לא גילה מלבד דוקטור סקאמורי מאוסטרליה עד לפני מספר חודשים ספורים.

קרא עוד...

שטראוס פלוס היא אפליקציה שמאפשרת לכם לקבל מתנות בחינם על ידי צילום קבלות וקבלת נקודות על מוצרי שטראוס שנקנו. רוצים לקרוא עוד על שטראוס פלוס? קראו עוד בסיקור.

סטטוס: המשימה הסתיימה

קרא עוד...

הגיע השעה לה חיכתם! צברתם את מחסת הכסף וכעת ניתן לבקש העברת כספים, הידד! אני לא בטוח מדוע קבלת כסף בדואר רגיל היא מספקת יותר, אולי מפני שניתן לחוש את התווי קנייה/השיק או אולי בגלל שזה פוטוגני. מה שבטוח הוא שאתרי הכסף באינטרנט הישראלים חייבים להפסיק להעביר כספים ומתנות באמצעות הדואר, כי בישראל זה לא יעבוד.

קרא עוד...

תוכנית השותפים של PayBox הסתיימה.

קרא עוד...

אתר Purecash, שמבטיח לשלם כסף עבור צפייה במיילים והקלקה על פרסומות, לא שילם לי שנה וחצי. אז איך קיבלתי את התשלום בסוף?

קרא עוד...

לאחר כמעט שנה וחצי מאז שהבאתי לקוח ל-HighQ, כחלק מתוכנית "חבר מביא חבר", קיבלתי את התשלום על סך 200 שקלים חדשים. 

קרא עוד...