רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים לקבל עדכונים ודרכים חדשות להרוויח כסף? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:

פייסבוק / אינסטגרם / טלגרם / טוויטר

שלום לכל קוראי האתר ולמתענייני הכסף באינטרנט!
בתחילת שנת 2009, נרשמתי לאתר Cash4Mail, המאפשר להרוויח כסף באמצעות קריאת מיילים והזמנת חברים. בתחילת שנת 2013 הגעתי לסכום של 100 שקלים, המינימום לבקשת תשלום, ועד היום לא קיבלתי את הכסף המגיע לי. האם לפנינו אתר סקאם? האם מישהו קיבל פעם כסף מהם? יצאתי לבדוק.

 

על האתר Cash4Mail כנראה כבר שמעתם מספר פעמים, אתר המאפשר להרוויח כסף באמצעות קריאת מיילים והזמנת חברים. האם נפלתי לעוקץ? האם הם לא משלם כסף? ולמה כבר חצי שנה אני לא מקבל את התשלום שמגיע לי?

קאש4מייל מאפשר לך להרוויח 2 שקלים על כל חבר שמגיע דרכך + אגורה נוספת על כל הקלקה של חבר שהזמנת וחברים שהוא הזמין. עד היום הזמנתי אליהם 172 משתמשים (144 בנים + 28 נכדים) ובסה"כ הרווחתי 111 שקלים חדשים.

בתחילת שנת 2013, כאשר כבר הגעתי ל-100 שקלים חדשים, ביקשתי את התשלום מ-Cash4Mail. לאחר מספר חודשים שלא קיבלתי את התשלום, שלחתי הודעה לתמיכה וזאת התגובה שקיבלתי:

שלום
אנו מתנצלים על העיכוב. התשלום ישלח בזמן הקרוב
לא לשכוח שמומלץ להשאיר פרטים שלך בכל מודעה שמעניינת אותך, אחד מאלה שמתעניינים בהכי הרבה מודעות מקבל לחשבונו 15 שקלים מדי שבוע!
בברכה,
צוות Cash4Mail
כסף קל או תרומה לקהילה

מספר חודשים נוספים עברו חלפו ועדיין לא קיבלתי את הכסף המגיע לי, האם אני צריך לרדוף אחרי Cash4Mail?

אחרי חיפוש קצר באינטרנט - כן נמצאו מספר הוכחות תשלום על כך ש-Cash4Mail שילמו כסף למשתמשים אחרים שלהם. אני אישית חושב שזו חוצפה שצריך לחכות לתשלום זמן רב כל כך, לא קיבלתי את התשלום המגיע לי בזמן ואיני ממליץ להשתמש ב-Cash4Mail, בהצלחה!