רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים לקבל עדכונים ודרכים חדשות להרוויח כסף? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:

פייסבוק / אינסטגרם / טלגרם / טוויטר

נראה שבכל מה שקשור לכסף, כולם מחפשים את הדרך הקלה ביותר. מי לא היה מעדיף לעבוד מעט ולעשות את הכסף בקלות? אין פלא שחיפוש בגוגל של "כסף קל באינטרנט" יניב מאות קורסים, תוכניות, אתרים ופורומים שמציעים לכם את הדרך הסודית אל העושר במאמץ מינימלי.

האמת הכואבת היא שאם אתם רוצים להרוויח כסף באינטרנט, זה ידרוש מכם עבודה קשה. דרכים קלות לעשות כסף לרוב לא תעשה לך כסף. במאמר זה נדבר על הסיבה לכך.

מה עולה לראשכם כאשר אתם שומעים את המונח "כסף קל באינטרנט"? רבים קושרים בין מונח ספציפי זה למונח הכולל "כסף באינטרנט", למרות שעל פי ניסיוני האישי המונח הראשון איננו קיים ונועד למשוך גולשים תוהים אל התחום בכדי לפתח פרמידות מפוארות.

כסף קל באינטרנט חדר לתודעת הגולשים הישראלים ולחלקם (אולי חלקם הגדול?) גרם לחשוב שלעשות כסף באינטרנט זה תהליך קל. טענה זו איננה נכונה ובמאמרים שאני כותב, אני משתדל להדגיש כי דרושה עבודה קשה בכדי להתחיל להרוויח כסף באינטרנט. בכדי לגרום להכנסה פסיבית בתחום נדרשת עבודה קשה ותכונות נוספות כגון: יצירתיות וסבלנות.

נניח שיש תוכנית בעולם שמאפשרת להרוויח כסף קל באינטרנט וכל חברי התוכנית מרוויחים כסף ללא צורך בעבודה קשה, נניח גם שבעלי התוכנית אינם פילנתרופים שבאים לזרוק כסף באוויר. ניתן להסיק מכך שיש תוכנית עסקית מאחרי התוכנית והגולשים בתוכנית צריכים לנפק הכנסות לתוכנית.

בהרבה תחומים ניתן לשלב תגמול משתמשים באינטרנט: פעולות ברשתות חברתיות, צפייה בסרטונים, צפייה בפרסומות, מענה לסקרים וכו. בכל תחום שכזה, בעלי התוכניות מקבלים רווח מהפעולות שחברי התוכנית מבצעים ומשתפים את הגולשים באחוזים מרוויחיהם, אחרת יפסידו.

טיפ: תבדקו תמיד מה מקורות ההכנסה של החברה, כי משם מגיע הכסף אליכם. אם אתם מאמינים בשיטה - הצטרפו, אחרת - תעזבו.