רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים לקבל עדכונים ודרכים חדשות להרוויח כסף? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:

פייסבוק / אינסטגרם / טלגרם / טוויטר

מה הסיפור של כל השלטים הכחולים האלה שמופיעים בפייסבוק עם הכיתוב "You should be here"? האנשים האלה הם מנויים בחברה בשם WorldVentures.

מה זה Worldventures?
Worldventures היא חברה המאפשרת להצטרף למועדון הטבות חופשות וטיולים ברחבי העולם. Worldventures מתחייבת לספק את המכירים הזולים ביותר (בגלל מכירה סיטונאית לחבריה) ולהחזר כספי במידה ותמצאו משהו זול יותר. מנויי החברה מקבלים נקודות לרכישת חופשות בכרטיס המועדון של החברה ששמו DreamTrips. פעילות החברה Worldventures נאסרה כבר בכמה מדינות בעולם, אך בישראל החברה עדיין חוקית.

youshouldbehere

האם זה עולה כסף?

כן והרבה. סכום ההצטרפות כמנוי בחברה נע בין 200-300 דולרים בתוספת של 50 דולרים לחודש. 200 דולרים הוא סכום בסיסי להצטרפות.

אז איך מרוויחים?

ניתן גם להיות סוכן בחברה ולהתחיל להזמין חברים אל Worldventures ועל כך יש צורך לשלם סכומי כסף נוספים (300 דולרים וכ-61 דולרים לחודש). בתמורה תוכלו להרוויח החל מ-20 דולרים על כל חבר שיצטרף.

אני לא מתכוון להרחיב יותר מדיי על החברה ועל כל האפשרויות בה מכיוון שאני לא מאמין בשיטה וכבר מהמידע שרשמתי ניתן להסיק כי משהו כאן חשוד וכדאי להתרחק.

5 סיבות מדוע סירבתי להצטרף אל Worldventures
נחשפתי אל החברה דרך הפייסבוק: חברים העלו תמונות שלהם מחזיקים את השלטים הכחולים (You should be here) עם חיוך רחב והוכחות תשלום ענקיות - חשדתי וחיפשתי על התופעה בגוגל. לאחר שקראתי קצת על החברה בבלוגים באנגלית - הבנתי שהחשד היה נכון. עושה רושם כי Worldventures עובדים בשיטה הדומה לשיטת הפירדמיה, שיטה הידועה לרעה, ולפי כן עושים רווח ממצטרפים חדשים. נתונים מדאיגים נוספים מהחברה הם כי 70% מהמנויים בחברת Worldventures אינם הרוויחו כסף (להזכירכם: משלמים מאות דולרים להיות מנויים).

הרשת מפוצצת בסיפורים על צעירים רבים (גם ישראליים) שהגיעו לכנסים של החברה, הצטרפו כמנויים סוכנים ותיארו את שטיפת המוח שמתחוללת בחברה. הדגש העיקרי שניתן לשים לב מהסיפורים הוא הניסיון של הסוכנים שמעליהם בפרמידה ולשכנע אותם להזמין עוד ועוד סוכנים לפירמידה התחתית וכך להגדיל את הפירמידה.

לסיכום: לא הייתי ממליץ להצטרף אל Worldventures:

  1. ניסיון עבר של אנשים שהפסידו כספים רבים - כמו שכבר רשמתי, חפשו בגוגל סיפורים על אנשים שהפסידו אלפי שקלים ומספרים על הרגעים הקשים.
  2.  שיטה שדומה מאוד לשיטת הפרמידה.
  3.  תשלומים גבוהיים - מדוע יש צורך לשלם סכומי כניסה גדולים כל כך? אם הרעיון של האתר הוא קנייה של חופשות בסיטונאות, למה שלא אשלם פחות והם ירוויחו עמלה על רכישת החופשה מכל בן אדם?
  4.  ההבטחות אינן מציאותיות - השיחות בכנסים והפרסומים בפייסבוק מבטיחים לכם להיות עשירים ולהרוויח אלפי דולרים בחודש. נו באמת.
  5.  שיווק אגרסיבי לחברים ובני משפחה - גוררים אתכם להזמין את המשפחה והחברים הקרובים שלכם אל החברה (כי להם יש את האמון הגבוה ביותר בכם), יש צורך להסביר מדוע זה רע?