ב-10 ימים האחרונים עידכנתי באתר 3 הוכחות תשלום חדשות! 300 ש"ח מפרויקט המדגם, 10.20 דולר משוונג, ו-8372.18 ש"ח חדשים מנטו.

אתם מוזמנים להתעדכן :)

מהיום כל מאמר שיפורסם באתר כסף באינטרנט יפורסם גם בדף האתר שלנו בפייסבוק. אתם מוזמנים להצטרף באמצעות הקישור בצד שמאל ולהגיב לכתבות ולעדכונים. בהצלחה והישארו מעודכנים!
מעכשיו ניתן להכניס את המייל שלכם בצד שמאל ללחוץ על "קבל עדכונים", להכניס את האותיות שבתמונה ולקבל עדכונים כאשר מתפרסם פוסט חדש בפוסט של האתר. תוכלו לקבל עדכונים בנושאי כסף באינטרנט: צ'ק חדש שמגיע אליי, חברה חדשה שנוספה לאתר ושווה בדיקה, חברות שעושות בעיות וכ'ו... מומלץ להירשם!

בשעה טובה פתחנו אפשרות עדכון חדשה באתר: מהיום ניתן לעקוב אחרי בלוג כסף באינטרנט גם בטוויטר ו-FriendFeed, בקרוב תוכלו לקבל עדכונים גם באמצעות תיבת הדואר האלקטרוני ובאמצעות הפייסבוק.

חברה חדשה בשם Smowtion Media נכנסה לבדיקה אצלנו באתר ובאתרים אחרים שברשותנו, אתם מוזמנים להירשם ולקבל 20% יותר רווחים ממה שהייתם יכולים לקבל ללא הזמנה. אם נתקלתם בחברה בעבר, אתם מוזמנים לשלוח לנו הצעות, דעות ותלונות עליה ואולי נפרסם אותם בבלוג.
אין שום ספק שאתר PureCash משלם כסף עבור הרשמה של חברים ועבור הקלקה בפרסומות הוא אתר הישראלי המומלץ ביותר בחודשים האחרונים בנושא הכסף באינטרנט. הרווחתי מהאתר עד כה יותר מ-650 ש"ח. מומלץ להשקיע ולהתעדכן.
לאחר קצת פחות חודשיים ביקשתי בפעם הראשונה תשלום מ-NeoBux, רק לאחר חודש וותק הייתה לי הזדמנות להזמין את הגולשים ולכן רק עכשיו אתחיל להרוויח כסף.

ביקשתי סכום של 2.175$ (נלקח ממני עמלה של 0.04$), הסכום יגיע אליי ל-PayPal עד 7 ימים.
לאחר פחות משבוע מבקשת התשלום (100 שקלים) קיבלתי היום בדואר את הכסף.
כל הכבוד על הזריזות.

לאחרונה התחילה מגפת ספאם בפורום עבודה מהבית והפעילות בפורום דלילה מאוד, לכן החלטתי לסגור את הפורום ולהתחיל לעדכן בנוגע לאתר בבלוג הזה. בנוסף, אני מחפש תוסף תגובות טוב למערכת, כך שנוכל לשמוע את דעתכם בנוגע לנושאים שונים.

אני מצטער מאוד בפני גולשים שצברו הודעות בפורום.
היום ביקשתי למשוך תווי קנייה מפרויקט המדגם על סך 100 שקלים, וגם מ-iPanel על סכום של 100 שקלים. סך הכל 200 שקלים, מעניין איזה תווי קנייה יגיעו קודם.