רוצים להישאר מעודכנים?

רוצים לקבל עדכונים ודרכים חדשות להרוויח כסף? עקבו אחרינו ברשתות החברתיות:

פייסבוק / אינסטגרם / טלגרם / טוויטר

אם אתם רוצים להרוויח כסף מכתיבת בלוגים אתם נמצאים במקום הנכון. יותר ויותר בלוגרים מוצאים כי הבלוגים שלהם הם פלטפורמה רווחיות. גם אם הרווחים הם כמה שקלים חדשים בשבוע כדי לממן יציאות לבתי קפה, או מספיק כסף כדי לעצור את עבודה ואפילו לכדי לממן להם את הלימודים האקדמאיים. רבים הבלוגרים בישראל ובמיוחד בעולם שהופכים את הבלוג לעבודתם הקבועה וחיים מרווחי הבלוג.

תחילה צריך לומר כי לא כל מי שמנסה להרוויח כסף מבלוגים הופך לעשיר. אם נדייק, רוב הבלוגרים שמנסים להרוויח כסף באינטרנט אינם מצליחים. ניתן להרוויח כסף מבלוגים, בזה אין ספק, אבל זה לוקח המון זמן והשקעה רבה. 

כמה נקודות למחשבה

אתם לא רק בלוגרים. אתם מומחים, מורים ואפילו יזמים. הבלוג שלכם הוא פשוט קימפול לכל הדברים האלה. הסתכלו סביבכם ותמצאו בלוגרים שמרוויחים הכנסה נכבדת מספרים, קורסים ואפילו תוכנות. כך הם עושים כסף - מציעים לקרוא בלוג חינם ובתמורה מושכים לקוחות.

תוכן ארוך יותר מקבל יותר תנועה:
זה אולי נשמע מוזר, אבל על פי ממוצע, תוכן כבד מקבל יותר תנועה מאשר תוכן קצר. נכון, לוקח יותר זמן לייצר תוכן ארוך אך תחשבו על כך, זו השקעה לטווח ארוך!

התעלמו מקידום אתרים בשנה הראשונה:
קידום אתרים הוא משהו חשוב מאוד, אבל בשנה הראשונה להקמת הבלוג שלכם חשוב שתתמקדו בדברים אחרים, כמו: תוכן איכותי, בניית עיצוב ידידותי וכמות תוכן מכובדת.

כיצד מרוויחים מהבלוג?
להלן תימצות של אפשרויות הכנסה עיקריים מבלוגים. שימו לב כי כל בלוג הוא ייחודי וכל בלוג יכול להרוויח כסף באמצעות נושא הגרעין שלו. השיטה הטובה לחפש את מקור ההכנסה הטוב ביותר היא בדיקה והתנסות.

AdSense
גוגל אדסנס, פרסומות מבוססות תוכן לבעלי אתרים, היא אופציה נהדרת למרות שאיני משתמש באדסנס כאן באתר "כסף באינטרנט", אני משתמש באדסנס באתרים אחרים אותם אני מנהל. אני עובד עם הגדלים הנכונים שמושכים את צומת הלב של הגולש. באמצעות מדריכים וטיפים של גוגל התאמתי את הפרסומות הרווחיות ביותר. גוגל אדסנס הוא המפרנס האיכותי והעיקרי כיום בשוק הפרסומות באינטרנט ולכן הוא הראשון שאמליץ עליו.

תוכניות שותפים
כאן באתר אני משתמש בתוכניות שותפים מוכרות שמאפשרות לבחור פרסומות ידנית ולהרוויח כסף מ-CPA ו-CPL. מומלץ להירשם למספר תוכניות שותפים ולהשוות מפרסמים ופרסומות שיתאימו ביותר לקוראי הבולג שלכם. חשבו - מה מעניין את הקוראים שלכם? אם אתם הייתם קוראים, איזה פרסומות היו יכולות לעניין אתכם?

מכירת מודעות פרטיות
מכירת שטחי פרסום פרטיים הם אופציות טובות, הבעיה היא שבדרך כלל פתוחות לבלוגרים מוכרים, ולכן זו אופציה אם אתם מכירים חברה שרוצה לפרסם אצלכם - אפשר גם לפנות לחברה שייתכן שתרצה.

הרצאות ופגישות
דרך נוספת אך פחות מוכרת בישראל היא יצירת אירועים המוניים בהם אתם מרצים על נושא שמעניין את הקוראים שלכם ואתם כותבים עליו, בכך תוכלו להרוויח כסף על ההרצאה ועל אירגון האירוע.

סיקור מוצרים ושירותים
חברות רבות שולחות לבלוגרים מוצרים שלהן בכדי שיסקרו את המוצר ויעלו לבלוג שלהם. לפעמים כאשר חברה שולחת מתנה לבלוגר ואותו בלוגר מכין סיקור על המוצר זה נראה כמו בגידה בקוראי הבלוג, אך אחרי הכל גם הבלוגרים צריכים להרוויח ואפשר להוסיף גילוי נאות בכדי להרגיש טוב יותר.

פוסט חסות
ניתן לאפשר לחברה לכתוב פוסט חסות על מוצר או שירות שלהם. חשוב להיות ישיר עם הגולשים ולספר להם שזהו פוסט ממומן ואין שום כוונה להטעות את הקוראים, אלא ליידע שאתם מרוויחים מפוסט זה.

ספרים אלקטורניים
בלוגרים רבים כותבים ספרים דיגיטליים ומוכרים אותם על ידי פרסום בולט בבלוג שלהם. אם אתם רוצים לכתוב ספר אלקטרוני משלכם, קראו על הנושא ואל תאכזבו את הקוראים שלכם במכירת חתול בשק.

שירותים
האם יש לכם מיומנות? למה לא להציע אותם באמצעות הבלוג באינטרנט שלכם? השירות לאו דווקא צריך להיות קשור למחשבים, ישנם הרבה דרכים לעזור לקוראים שלכם והינה כמה רעיונות:

מפתחי אפליקציה
אימון אישי - קאוצינג
יועץ
מעצב אתרים
עורך תמונות
מורה פרטי
מפתח אינטרנט
סופר
כתיבת פוסטים אורחים
ניסוח מכתב
פריילנסר אחר

מיתוסים:

  • בלוג היא דרך טובה לעשות כסף מהיר - לא נכון! לוקח שנים רבות לבנות קהל ותוכן מכובד שיאפשר להרוויח כסף טוב.
  • אי אפשר להרוויח מבלוגים - לא נכון! קשה, זה נכון. הרבה בולגרים לא מרוויחים כסף גם לאחר שעבדו קשה מאוד. עם זאת, הסיבה לכך היא שלרוב זה נובע מחוסר מוטיבציה, יצירתיות או סבלנות.
  • ברגע שאני באינטרנט, אנשים ימצאו את הבלוג שלי - לא נכון! יש אלפי בלוגרים בישראל ושלא נדבר על מליוני דפי אינטרנט בעברית בגוגל, עבדו על שיווק וקידום אתרים כאשר תהיו מספיק בטוחים בתוכן שלכם.

לא לשכוח את המיסים
הרבה מאוד בלוגרים שוכחים שכסף באינטרנט הוא גם כסף ואינם חושבים לדווח על הכספים שהם מרוויחים למס ההכנסה. העצה שלי היא לדווח ולתעד כל מהלך (גם הוצאות), אחרת תשלמו על זה ביוקר. ניתן לקרוא על הוצאת חשבוניות בקטגוריית מדריכים.

עבודה קשה
אם אתם רוצים לעשות כסף מהבלוג שלכם, במיוחד עם משרה נוספת, אתם צריכים להשקיע מאמצים כבדים, אל תצפו להרוויח כסף מהיר ותתרגלו להבין שזה לפעמים "עבודה שחורה".

אני מציע לכם להצטרף אלינו אל דף הפייסבוק ולהישאר מעודכנים, אנחנו מוצאים תוכניות שותפים חדשות ואתרי כסף באינטרנט חדשים שאיתם תוכלו להרוויח כסף מהבלוג שלכם. מקווים שהשכלתם ואתם חדורי מוטיבציה להפוך את הבלוג שלכם להצלחה.