להרוויח כסף מהזמנת חברים

בואו להרוויח כסף על הזמנת חברים! לפחות 5$ על כל חבר שיצטרף ויזמין

בראשית השנה שעברה (2014) השארתי את פרטי חבריי לחברת הפסיכומטרי, HighQ, כחלק מתוכנית "חבר מביא חבר". בעקבות אותה הפניה, אחד החברים שלי שילם לחברה והצטרף לקורס הפסיכומטרי שלהם. שנה עברה מאז ולא קיבלתי תגמול.

תוכנית חבר מביא חבר של HighQ מאפשרת לתלמידי הקורס להמליץ לחבירהם על קורס הפסיכומטרי של החברה ובתמורה לקבל סכום של 200 שקלים חדשים על כל תלמיד חדש שיצטרף. HighQ קיבלו את הכסף, ואני? התשובה: לא. כבר שנה שלמה אני שומע אמתלות לגבי דחיית מועד התשלום. 

בחודש מאי של 2014, שלחתי מייל לאחד מסניפי החברה בבקשה לקבל את הכסף המגיע לי על הזמנת אותו חבר. להלן תגובת הסניף:

התאריך 4.5.14: "לוקח לזה עניין של בערך חודש מרגע הרשמת החבר אלינו ועד ששולחים את הצ'יק אליך הביתה
בהצלחה"

לאחר קצת יותר מחודש שלא קיבלתי תשלום, שלחתי הודעה נוספת אל החברה בבקשה לבירור. להלן התגובה:

התאריך 10.6.14: "עיינתי בתקנון של התחרות.

אתה זכאי לקבל את הכסף ברגע שהתלמיד שהמלצת מסיים את הקורס. (שם החבר) נרשם למועד אוקטובר, משמע שברגע שהוא ייגש לבחינה (6-7/10) הנהלת חשבונות באופן אוטו' מוציאה לך צ'ק על שמך.

בהצלחה!"

לאחר שבעה חודשים לערך (תחילת 2015) נזכרתי שוב בנושא, ולא בגלל שאני זקוק ל- 200 שקלים האלה. אנשים נותנים את הפרטים של חברים שלהם ל-HighQ במחשבה שאולי יקבלו תמורה בעתיד הקרוב. עוד מקרה שמצאתי בדף הפייסבוק של החברה:

לאחר מספר מיילים ששלחתי, פקידה במוקד הארצי של חברת HighQ חזרה אליי בטלפון ואמרה לי לדבר עם הסניף עצמו. התקשרתי אל הסניף וקיבלתי אגרוף ביורוקרטיה כאשר ביקשו ממני לדבר עם המוקד הארצי של החברה. לבסוף הסניף הודיע לי שהכסף בדרך אליי כבר מספר שבועות ושאחכה בסבלנות.

ולמרות התשלום שלכאורה נשלח, כמעט שנה לחכות לעמלה? שותף +365? זה לא מקובל בשום מקום. אעדכן לגבי התשלום שבדרך או תגובת החברה כאן בבלוג. בנוסף, חשוב להדגיש כי אין לי שום תלונות לגביי צורת הלימוד, המורים או הקורסים של HighQ. הבעיה היחידה היא תוכנית "חבר מביא חבר" שלא מתנהלת כראוי.