להרוויח כסף מהזמנת חברים

בואו להרוויח כסף על הזמנת חברים! לפחות 5$ על כל חבר שיצטרף ויזמין

הגיע השעה לה חיכתם! צברתם את מחסת הכסף וכעת ניתן לבקש העברת כספים, הידד! אני לא בטוח מדוע קבלת כסף בדואר רגיל היא מספקת יותר, אולי מפני שניתן לחוש את התווי קנייה/השיק או אולי בגלל שזה פוטוגני. מה שבטוח הוא שאתרי הכסף באינטרנט הישראלים חייבים להפסיק להעביר כספים ומתנות באמצעות הדואר, כי בישראל זה לא יעבוד.

זה לא הולך להיות עוד פוסט מתבכיין על השירות בסניפי הדואר, פוסט עם תמונות של חבילות נטושות בגשם ליד פח אשפה ירוק, פוסט על כך שההזמנה מאיביי הגיע באיחור - לא. הפעם התלונה היא בכלל לא כלפי הדואר (הללויה!!!), כל מספר שנים אני מתמלא תקווה שהפעם הדואר שינה תדמית והינה אפשר להיות רגועים - לא. בעיות בדואר זה משהו שניתן למנוע - פשוט לא להשתמש בשירותי הדואר ולהתקדם.

אז מה קרה?
בשנת 2007 קיבלתי את השיק הראשון שלי, באמצעות הדואר, על סכום של 101 שקלים חדשים ועד היום (ספטמבר 2016) אני עדיין מקבל תווי קנייה והמחאות דרך הדואר. לא זכור לי שבמהלך השנים האלה היו מקרים חריגים של שליחת כסף על ידי חברה ואי קבלתו בגלל הדואר, עיקובים היו אבל זו סתם התקטננות (כן?).

מלבד השנה האחרונה שבה ביקשתי תשלום מחברת PanelView על סכום של 150 שקלים חדשים. לפניכם השתלשלשות האירועים:

בתאריך 14/10/2015 אני מבקש תשלום של 150 שקלים חדשים באמצעות פאנל PanelView.
בתאריך 27/01/2016 דרשתי לשלומם של התווים, וזו התשובה שקיבלתי מספר ימים לאחר מכן מהחברה:

panelviewPost2016
(מיותר לציין שלא קיבלתי אף דרישה בדואר)

באותו יום, 27/01/2016, החלטתי לדרוש תשלום אחר בנוסף על סכום של 225 שקלים חדשים ובסך הכל 375 שקלים חדשים שאמורים להגיע אליי.
לאחרי 3 חודשים, דרשתי שוב לשלומם של תווי הקנייה שלי אך הפעם המזל לא שיחק לנו והדואר לא חזר אל PanelView:

panelviewPost22016

יאמר לזכותם של PanelView שהם אכן פתחו בירור מעמיק בדואר ישראל, ובתאריך 10/05/2016 הגיע אליי מכתב מהדואר שמבקש ממני לאמת את הפרטים:

panelviewPost32016

את כתבה זו אני כותב בתחילת ספטמבר 2016 (בערך 11 חודשים מבקשת התשלום) ונכון לעכשיו, לא קיבלתי את הכסף. כרגע אני בתהליכי תיאום עם PanelView לקבלת הכסף המיוחל.

איפה הכסף נמצא עכשיו? למי אכפת? דואר ישראל פישלו פעמיים וזה לא אמור להפתיע אף אחד.
החודש דיברתי עם גולש באתר שמחכה במשך 8 חודשים לסכום של 1,200 שקלים חדשים מ-iPanel בגלל בעיות דומות בדואר.

אל אתרי הכסף: אנא הפסיקו להשתמש בדואר. שירותיים חילופיים לדוגמה:
PayPal, העברה בנקאית ושוברי מתנה באינטרנט (כמו: Buyme).

אל הגולשים: אם יש לכם אופציה לקבלת הכסף שלא דורשת שימוש בדואר ישראל - עדיף לקבל שובר קנייה ששווה קצת פחות ולא להתעסק ולחכות חודשים עד קבלת הכסף.

איך אפשר שלא לסיים עם הסצנה המפורסמת של קרמר וניומן מסיינפלד:


כל עוד אתרי הכסף באינטרנט הישראליים ימשיכו לשלוח אלינו תווים ומתנות בצורה שכזאת, הדוורים של דואר ישראל ימשיכו לחלק כסף באינטרנט.